SPIE Русский Українська English            VK
 

Каліфорнійський стартап IRL Labs придумала доволі цікаве та просте рішення для захисту від нав'язливої реклами на цифрових щитах. Іван Кеш і Скотт Блю розробили спеціальні окуляри IRL Glasses, які стануть фільтром від повсюдної реклами і допомагають людям відпочити від екранів.

Зовні IRL Glasses нічим не відрізняються від традиційних сонцезахисних окулярів. Відразу варто відзначити, що це не смарт-окуляри і в них не використовується ніякої електроніки. На лінзи нанесено спеціальне поляризаційне покриття, що захищає не тільки від ультрафіолетового випромінювання, але і блокує випромінювання від екранів. Не так давно телефони були прикріплені до стіни, телевізори важили як холодильники, а комп'ютери були розміром з мікроавтобус. Потім все змінилося. У світі спостерігається бум на дисплеї, які борються за нашу увагу, що все частіше відволікає і порушує зв'язок між людьми. IRL Glasses роблять вас головним, щоб контролювати, коли і як вам працювати з екранами, – наголосили автори аксесуара. У IRL Glasses при погляді на цифрові рекламні щити і телевізори користувач бачить чорні прямокутники, як якщо всі дисплеї були б просто вимкнені.

Важливо відзначити, що окуляри "відключають" екрани тільки під певним кутом. Якщо ж лінзи перевернути на 90 градусів, то ніякого ефекту не буде. Крім того, на даний момент окуляри не здатні впоратися з дисплеями смартфонів і OLED-матрицями, але творці обіцяють це виправити.

Джерело

 
Назад... Головна